قیمت سیم بکسل

قیمت سیم بکسل

فاکتور های بسیار بر قیمت سیم بکسل تاثیر گذار هستند, به طور مثال برند تولید کننده یا کشور سازنده این محصول, از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت سیم بکسل آلیاژ مصرف شده برای ساخت این محصول است. از انواع این آلیاژ ها, استنلس استیل, فولادی, گالوانیزه را می توان نام برد. سیم بکسل هایی که از جنس استنلس استیل هستند, به مراتب قمیت بالاتری نسبت به فولادی و گالوانیزه دارند.
از آنجایی که سیم بکسل ها عموما محصولی وارداتی هستند, قیمت دلار بر قیمت انواع سیم بکسل تاثیر مستقیم دارد, که نوسانات ناشی از دلار باعث تغییر قیمت سیم بکسل در بازارهای ایران می گردد.
برای سیم بکسل های فولادی که در گرید های به خصوصی تولید می گردد, به این صورت است که هر چه گرید سیم بکسل فولادی بالاتر باشد قیمت سیم بکسل نیز گرانتر از قیمت سیم بکسل با گرید پایین است. منظور از گرید سیم بکسل همان سختی فولادی است که در سیم بکسل به کار می روند.
سیم بکسل ها برای انواع کارهای صنعتی و شخصی تولید می شوند. از این رو هر سیم بکسل با ساختار متفاوتی جهت استفاده در همان صنعت تولید می شوند. صنعت آسانسور, باغ داری, کشتی رانی, صنعت نفت و پتروشیمی, مرغ داری, باشگاه های ورزشی و حتی برای تفریح های هیجان انگیز از جمله این صنعت ها هستند. یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده قیمت سیم بکسل انواع ساختار سیم بکسل ها هستند.
و در آخر قطر یا همان نمره سیم بکسل, روکش دار یا بدون روکش نیز یکی از عوامل تعیین کننده قیمت سیم بکسل است.
با توجه به توضیحات که در بالا ذکر گردیده است, شما عزیزان برای استعلام آخرین قیمت های انواع سیم بکسل می توانید با کارشناسان ما در پاور بکسل تماس حاصل بفرمایید.

پاور بکسل وارد کننده و فروش انواع سیم بکسل در برند های معتبر دنیا

شماره تماس:09124653618 شماره دفتر: 55414945-021

وب سایت ما: Powerboksel.ir

TEL : 021-55414945 | 55787225
Fax : 021-55414946
Email: power_boksel [at] yahoo [dot] com
Web: www.powerboksel.ir

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Power Boxel Corporation